پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 17
نویسنده : admin

مهاجرت به خارج از کشور یکی از مهم‌ترین نقل‌مکان‌هایی است که ممکن است در زندگی کسی اتفاق بیفتد. مهاجرت می‌تواند کاری چالش‌برانگیز و پُر از تشریفات اداری و کاغذبازی باشد، اما با رعایت بعضی نکات مهم می‌توانید آن را به تجربه‌ای ارزشمند و عالی تبدیل کنید. خواه مهاجرت اجباری باشد یا تصمیم شخصی، خواه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری باشد یا مهاجرت از طریق کار، باید به‌خوبی خودتان را آماده کنید. در صورتی‌که با آمادگی کامل کارهای مربوط به مهاجرت را انجام دهید، این امر برایتان ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر خواهد شد. در این مطلب به بررسی همه نکاتی می‌پردازیم که قبل و بعد از مهاجرت باید بدانید.

 




آپارتمان مبله برای اجاره را پیدا کنید!!!
نوشته شده در دو شنبه 31 تير 1398
بازدید : 20
نویسنده : admin

 

با استفاده از وب سایت مبله غرب، پیدا کردن آپارتمان های مبله آسان می شود. شما در کمترین زمان میتوانید آپارتمان مبه مناسب خود را در محدوده مورد نظر خود پیدا کرده و اجاره کنید ، سه عامل بسیار مهم برای اجاره آپارتمان مبله، قیمت، ابعاد و محدوده هستند. خوشبختانه مبله غربیک سایت ساده آپلود کننده آپارتمان است که بیشتر کار شما را انجام می دهد.




بازدید : 10
نویسنده : admin

نکات ضروری قبل از مهاجرت به کشورهای خارجی
دل کندن از کشوری که در آن متولد شده ایم و شروع زندگی دوباره و موفق در دیاری غریب کار دشواری است و هر کسی که تصمیم به این کار می گیرد کاملا بر سختی مهاجرت واقف است. اما افرادی که قصد مهاجرت دارند و تصمیمشان راسخ است با چند سوال بزرگ روبه رو می شوند.

پیش از مهاجرت باید چه نکاتی را در نظر داشته باشیم؟

آیا اصلا مهاجرت برای ما مناسب است یا خیر؟

 




قطعات ماشین (واترپمپ)
نوشته شده در شنبه 29 تير 1398
بازدید : 13
نویسنده : admin
  •  

واترپمپ وسیله ای مهم در پیشرانه خودرو است که وظیفه آن به گردش درآوردن یا پمپاژ آب و ضد یخ درون موتور میباشد.این قطعه با پمپاژ کردن آب به اطراف سیلندرها و خود موتور، گرمای تولیدشده از آنها را میگیرد.

این آب دوباره به رادیاتور برمیگردد.پره های موجود در این قطعه آب را در درون موتور به گردش در می آورد و جایگاه آن در کنار سیلندرها و تسمه تایم قرار دارد.

 




راحت ترین کشور برای مهاجرت (بررسی شرایط ۲۰۱۹
نوشته شده در پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 15
نویسنده : admin

راحت ترین کشور برای مهاجرت کدام است؟
اگر به دنبال پیدا کردن راحت ترین کشور برای مهاجرت هستید، این مطلب را از دست ندهید.

با خواندن این مطلب، به سادگی می توانید تشخیص بدهید که راحت ترین کشور برای مهاجرت با توجه به شرایط شما کدام است.

در بخش های مختلف این مطلب با هم عوامل مختلفی مانند شرایط لازم، مدارک مورد نیاز، فرآیند انجام، هزینه لازم برای مهاجرت را برای پیدا کردن بهترین کشور برای مهاجرت و کار بررسی خواهیم کرد.

 




دکوراسیون محیط اداری
نوشته شده در پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 18
نویسنده : admin

 

اداره و شرکت جایی است که افراد در آنجا برای به دست آوردن سود بیشتر و خدمت به جامعه وقت زیادی را صرف میکنند، بنابراین مثل خانه دوم برای آنها میماند. دکوراسیون محیط اداری به عنوان نمای کلی کار شما اهمیت بسیار زیادی دارد. بسیاری از شرکت ها و اداره ها از دکوراسیونی با جذبه تجاری استفاده میکنند که همان راحتی خانه را دارد.




قوانین مهاجرت
نوشته شده در پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 26
نویسنده : admin

علل مهاجرت
باید بین عواملی همچون عوامل رانده شدن و عوامل جذب و کشش تفاوت قائل شد. راندن و رانده شدن در مرحله اول به انگیزه فرد برای مهاجرت از کشوری به کشور دیگر می باشد. مهاجرت ممکن است به دلیل یکی از مواردی مانند تحصیلی، ورزش، اقتصاد، کار و …. باشد. یکی دیگر از علل مهاجرت فرار از فقر و بیکاری است که یکی از عوامل رانده شدن محسوب می شود.

 




تعرفه هاي انجام سئو
نوشته شده در پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 46
نویسنده : admin

 

بهينه سازي موتور جستجو (SEO) فرايند افزايش کيفيت و کميت ترافيک وب سايت با افزايش ديد وب سايت يا صفحه وب به کاربران يک موتور جستجوي وب است.

سئو بهبود نتايج بدون پرداخت (به عنوان "طبيعي" يا "نتايج ارگانيک" شناخته مي شود) و خريد پرداخت شده را رد مي کند.

جستجوگرها مي توانند انواع مختلف جستجو را جستجو کنند، از جمله جستجوي تصوير، جستجوي ويدئويي، جستجوي دانشگاهي، جستجوي اخبار و موتورهاي جستجوي عمودي خاص صنعت.

 




شرایط مهاجرت به روسیه
نوشته شده در پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 24
نویسنده : admin

زبان رسمی کشور روسیه روسی می باشد. در برخی قسمت های این کشور نیز برخی افراد به زبان ترکی نیز سخن میگویند. در حالی که تعداد کمی از روس زبان ها می توانند به زبان انگلیسی صحبت کنند، اما زبان انگلیسی غالبا در معاملات کسب و کار استفاده می شود، روسیه دارای مناطق مختلف آب و هوایی می باشد، از شرایط هوای قطبی شمالی در سیبری تا آب و هوای معتدل جنوبی متغیر است. این مقاله به بررسی شرایط مهاجرت به روسیه می پردازد.

 




نقش افزونه در سئو کردن سایت جوملا
نوشته شده در پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 16
نویسنده : admin

 

سئو سایت جوملا یا بهینه سازی موتور جستجو چیزی نیست که شما بتوانید آن را یک شبه انجام دهید و به طور معمول خدمات بهینه سازی ممکن است برای شما هزینه بر باشد؛ با این حال، اصولی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا حداقل مطمئن شوید که وب سایت شما در نتایج سرچ گوگل باشد . در اینجا لیستی از بهترین افزونه های جوملا برای اطمینان از بهترین بهینه سازی و سئو  برای حداقل تلاش و کار شما تهیه کرده ایم، اگر برای شما به دست آوردن نتایج عالی رتبه گوگل مهم است  تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا با افزونه های جوملا آشنا شوید.




بهترین کشور برای مهاجرت کاری ایرانیان کدام است؟
نوشته شده در چهار شنبه 26 تير 1398
بازدید : 21
نویسنده : admin

داشتن یک شغل مناسب با درآمد کافی، از خواسته‌های اولیه‌ی اغلب ماست. خواسته‌ای که در عین بدیهی بودن در بسیاری کشورهای جهان تبدیل به یک آرزو می‌شود. خیلی از ما به سودای داشتن یک شغل خوب به دنبال بهترین کشور برای مهاجرت کاری هستیم. شغلی که با مهارت‌ها و قابلیت‌هایمان همخوانی داشته باشد و دستِ‌کم دغدغه‌های مالی‌‌مان را رفع کند.

 

 




محصولات کشاورزی و محصولات زراعی
نوشته شده در چهار شنبه 26 تير 1398
بازدید : 25
نویسنده : admin

 

 

شرکت سینجنتا یکی از کمپانی های پیشرو در بخش کشاورزی است که برای بالا بردن عملکرد گیاهان زراعی، محافظت از محیط زیست، بهبود سلامت و کیفیت زندگی در جوامع مختلف تلاش میکند. از جمله مناطق در حال رشد که شرکت سینجنتا درروند توسعه کشاورزی آن مشارکت دارد، آفریقا و خاورمیانه است.




بازدید : 14
نویسنده : admin

تب مهاجرت به کانادا هر روز داغ‌تر می‌شود و درخواست‌ها برای دریافت ویزای کانادا روندی فزاینده به خود گرفته است. اگرچه این کشور در بسیاری از شاخص‌های رفاه فردی و اجتماعی در زمره بهترین‌های جهان است اما این تلقی که با مهاجرت به کانادا در بهشت برین پای خواهید گذاشت نیز اندکی رویاپردازانه و غیرواقع بینانه می‌نماید. به راستی زندگی در کانادا چگونه است؟ مشکلات مهاجرت به کانادا کدامند و بطور کل مزایا و مشکلات زندگی در کانادا بویژه برای ما ایرانیان چه مواردی را شامل می شوند؟

 




بازدید : 29
نویسنده : admin

 

نرم افزار حسابداری یک برنامه اساسی است که به سازمان امکان می دهد جریان پول را برای بررسی و حسابرسی داخلی و خارجی ثبت کند. این ابزار اصلی برای ارزیابی سلامت مالی سازمان است و برای برآورده شدن موارد قانونی از طریق چنین ابزارهای مالی اصلی به عنوان سرفصل عمومی، حسابداری قابل پرداخت و دریافتی، سفارش خرید، سهام یا موجودی و صدور صورتحساب است. پیاده سازی مدرن از برنامه به ماژول حقوق و دستمزد، پرداخت الکترونیکی، جدول زمانی و هزینه های دیگر به منظور افزایش جایگاه گسترده در بازار گسترش می یابد.




مهاجرت به اتریش
نوشته شده در پنج شنبه 20 تير 1398
بازدید : 26
نویسنده : admin

هر ساله افراد زیادی تمایل دارند برای تحصیل, کار و زندگی وارد کشور اتریش شوند. حال چرا افراد اتریش را برای زندگی انتخب مینمایند؟ مزایای مهاجرت به اتریش چیست؟ در این مقاله سعی شده است شما را با شرایط کار , تحصیل در اتریش و هزینه زندگی در اتریش آشنا نماییم و ببینیم چرا به گفته کارشناسان این کشور بهترین کشور جهان برای زندگی است.

 




برترین تولید کنندگان کود
نوشته شده در پنج شنبه 20 تير 1398
بازدید : 26
نویسنده : admin

 

 

تولیدکنندگان داخلی کود کشاورزی میتوانند با تشکیل اتحادیه و یک بخش بازرگانی منسجم در زمینه واردات مواد اولیه کود به موفقیت بیشتری برسند. از جمله این تولیدکنندگان شرکت بازرگان کالا، پلیکم، باغبان تاک و ساپاهان رویش هستند. یک بخش بازرگانی منسجم میتواند مواد اولیه را از بهترین منابع تامین کند.




قوانین پناهندگی در آلمان سختر می شود
نوشته شده در چهار شنبه 19 تير 1398
بازدید : 29
نویسنده : admin

در قانون جدید پروسه های رسیدگی به درخواست های پناهندگی سریعتر و کوتاه تر شده و در عین حال پس از تصمیم گیری در باره درخواستهای پناهندگی با سرعت بیشتری وارد مراحل اجرایی بعدی خواهند شد.
بعبارتی افرادی که درخواست پناهندگی شان رد شده باشد با سرعت بیشتری از آلمان اخراج شده و افرادی که درخواست پناهندگی شان پذیرفته شده باشد با سرعت بیشتری جذب جامعه میشوند.




کیش جزیره ای برای غواصی و آرامش
نوشته شده در چهار شنبه 19 تير 1398
بازدید : 25
نویسنده : admin

کیش یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری برای مسافران داخلی در کشور ماست . روزانه بیش از چندین پرواز از شهرهای مختلف کشورمان راهی جزیره کیش میشوند و هزاران نفر اقدام به تهیه بلیط کیش برای بازدید از این جزیره زیبا مینمایند  . 
اما چرا این جزیره انقدر طرفدار دارد و این تعداد مسافر برای تهیه بلیط کیش از شهرهای مختلف کشور اقدام مینمایند . پاسخ این پرسش را میتوان در زیباییهای طبیعی و بکر این جزیره جستجو کرد . 
 



چرا اقامت در آلمان را انتخاب کنیم؟
نوشته شده در سه شنبه 18 تير 1398
بازدید : 39
نویسنده : admin

دستکم از نگاه ۲۰ هزار نفر که مورد پرسش قرار گرفته‌اند ،
آلمان از نظر محبوبیت، در صدر ۴۹ کشور پیشرفته دنیا قرار دارد .
این قضاوت در مقایسه با سایر کشورها از نظر دولتی، فرهنگی،
مردم، آموزش‌، گردشگری، سرمایه‌گذاری و مهاجرپذیری انجام شده است.
نتیجه یک نظرسنجی از ۲۰ هزار نفر در کشورهای توسعه‌یافته نشان می‌دهد
که آلمان در دوران‌‌ جنگ و بحران، سنگرگاه امنی به شمار می‌رود.
آمریکا و بریتانیا در رده دوم و سوم قرار دارند .
ثبات سیاسی و استحکام صنعتی و اقتصادی آلمان نیز ملاک داوری بوده است.
بخشی از امتیازات آلمان از نگاه انجمن جهانی پژوهش‌های بازار (GFK)،
به دولت صالح و صادق این کشور باز می‌گردد.




گروه معماری بومرنگ
نوشته شده در سه شنبه 18 تير 1398
بازدید : 20
نویسنده : admin

 

 

با گسترش شهرنشینی و افزایش اسکان در شهرها و رشد شهر نشینی؛ توجه به معیارها و شاخص های شهرسازی و بطبع آن بازسازی داخلی بسیار مورد توجه اکثر قریب به اتفاق مردم قرار گرفته که در این میان نقش شرکت های پیمانکار و متخصص در زمینه بازسازی ساختمان هر روز بیشتر و بیشتر می گردد.

در کشور ما مانند اکثر کشورها در زمینه بازسازی ساختمان شاهد یک نوع پراکندگی تخصصی می باشیم بعنوان مثال کمتر دیده می شود یک کابینت ساز در زمینه کاغذ دیواری دارای تخصص بوده و یا یک شرکت در زمینه مبلمان بتواند در حوزه پرده دارای تخصصی خاصی باشد. 

 

 




مهاجرت تحصیلی به آلمان
نوشته شده در سه شنبه 18 تير 1398
بازدید : 22
نویسنده : admin

مهاجرت تحصیلی به آلمان و شرایط مهاجرت تحصیلی به آلمان  هزینه های مهاجرت تحصیلی به آلمان و مدارک مورد نیاز مهاجرت تحصیلی به آلمان را در این مقاله برای شما متقاضیان عزیز مهاجرت تحصیلی به آلمان را شرح می دهیم تا دید دقیق تری نسبت به این امر داشته باشید. مهاجرت تحصیلی به آلمان از طرق مختلفی انجام می پذیرد که در ادامه آن را شرح میدهیم.




وقت سفارت چیست؟
نوشته شده در سه شنبه 18 تير 1398
بازدید : 22
نویسنده : admin

 

 

برای گرفتن ویزای کشور موردنظر خود باید با افسران ویزای کشور مقصد مصاحبه داشته باشید. این بستگی به کشور مقصد دارد که با افسران ویزا مصاحبه کنید یا این که برای تحویل مدارک و انگشت نگاری به سفارتخانه و یا کارگزاری بروید. به دلیل حجم زیاد درخواست متقاضیان ویزا، سفارت خانه ها و کنسولگری ها، سیستم تعیین وقت سفارت را برای جلوگیری از ازدحام راه اندازی کرده اند.

 




شرط سنی مهاجرت به آلمان
نوشته شده در چهار شنبه 12 تير 1398
بازدید : 31
نویسنده : admin

امروزه افراد در کشور ما در سن و سال های مختلف تصمیم به مهاجرت دارن. بعضی افراد برای مهاجرت یک بازه سنی مشخصی را تعریف می کنن و بعضی های دیگه هم معتقدند که مهاجرت سن و سال نمی شناسه. برخی می گن که ورود به محیط جدید در سنین کمتر، مثلا زیر 18 سال، منطقی نیست و فرد احتمالا نمی تونه زیر بار فشارهای محیط جدید دوام بیاره و برخی دیگه مدعی هستند که هر چه جوانتر، قدرت تطابق با محیط جدید بیشتر.

بنظر می رسه، این موضوع، بویژه برای افرادی که به صورت دانشجویی تصمیم به مهاجرت دارند از ابعاد مختلف اهمیت بالایی داشته باشه. چون این افراد علاوه بر ادامه تحصیل دقدقه های دیگری هم دارند.

اشتغال: همه دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی باید به فکر کار باشند در صورتی که تصمیم به ماندن در کشور مقصد دارند، در چه سن و سالی بهتر کار پیدا می شود. در صورتی که تصمیم به برگشت بگیرند و یا مجبور بر بازگشت به کشور شوند، باید فرصت کافی برای بازسازی شرایط خود را داشته باشند. اینجاست که نقش سن و سال مشخص می شه. مثلا فردی که در سن 33 سالگی قصد ادامه تحصیل در مقطع دکترا داره، تا زمان فارغ التحصیلی احتمالا نزدیک به 40 سال خواهد داشت. در صورت ماندن، می تونه در کشور مقصد شغل مناسبی برای خودش دست و پا کنه؟ اگر به کشور برگرده، برای ورود به بازار کار با مشکل مواجه نمی شه؟




کرکره های برقی همه جانبه برای کیفیت بهتر زندگی
نوشته شده در چهار شنبه 12 تير 1398
بازدید : 46
نویسنده : admin

 

کرکره برقی ها همان درب ها اکترونیکی هستند 
مصرف انرژی کم، راحتی و فضای بیشتر برای طراحی و هزینه های نصب کمتر با کرکره های برقی. کرکره های آلومینیومی سفارشی ما، راه حل ایده آل برای مدرنیزاسیون و یا پروژه جدید ساختمان ها هستند.
کرکره های برقی قصر امن با به حداقل رساندن هزینه های گرما و کاهش هزینه های گرمایش می پردازند. آنها حفاظت جامع و بهبود محیط زیست داخلی، حتی در تابستان ارائه می کنند. این کرکره برقی ها  برای طرح های مختلف و ویژگی های قابل توجه هستند. 




تشریح کامل هفت طریق مهاجرت به انگلستان
نوشته شده در سه شنبه 11 تير 1398
بازدید : 59
نویسنده : admin

شرایط مهاجرت به انگلستان
تشریح کامل هفت طریق مهاجرت به انگلستان در سال و شرح کلیه راههای مهاجرت به انگلستان از طریق پناهندگی ، تحصیلی ، ازدواج ، تولد ، سرمایه گذاری و ثبت شرکت ، کار و … در این نوشتار مورد بررسی قرار گرفته است.

مهاجرت به انگلستان از طریق تحصیل
ویزای تحصیلی انگلستان
ویزای Tier4یا همان ویزای دانشجویی انگلستان که به دو دسته تقسیم میشود:

ویزای Tier4 General

 




تبلیغات و راه های تبلیغاتی
نوشته شده در سه شنبه 11 تير 1398
بازدید : 51
نویسنده : admin

تبلیغات، اقدام به فراخوانی توجه عمومی به یک ایده، خیر یا خدمات از طریق اعلامیه های پرداخت شده توسط یک حامی شناخته شده است. تبلیغات هر گونه ارتباطی است که معمولا بابت آن هزینه پرداخت می شود، و تخصصی برای اطلاع دادن و یا نفوذ به یک یا چند نفراست.
تعریف ساده تر (و مدرن) از تبلیغات می تواند این باشد (  یک پیام ارتباطی که بابتش هزینه پرداخت شده و به منظور اطلاع دادن به مردم در مورد چیزی یا تاثیر گذاشتن بر آنها برای خرید یا چیزی شبیه است).




مزایا و معایب زندگی در آلمان
نوشته شده در شنبه 1 تير 1398
بازدید : 35
نویسنده : admin

بررسی ها نشان می دهد، شرایط زندگی در آلمان به طریقی است که شما در برلین استرس شهرهای بزرگ را مانند لندن، پاریس یا نیویورک پیدا نمی کنید. آرزوها خیلی بیشتر برآورده می شوند. کشور آلمان به کل دارای مقدار زیادی فضای سبز، جنگل ها، دریاچه ها و شبکه ای متراکم از مسیرهای چرخه ای و حمل و نقل عمومی خوب است. برلین پایتخت این کشور نیز حتی دارای سواحل شنی است که در تابستان بسیار محبوب هستند. ترتیب مزایا و معایب زندگی در آلمان می تواند اطلاعات خوبی را برای مهاجرت شما فراهم کند که در این مقاله توسط مشاورین موسسه حقوقی توسعه گران مهر به آن پرداخته ایم.

 




معایب و مشکلات زندگی در آلمان
نوشته شده در شنبه 1 تير 1398
بازدید : 54
نویسنده : admin

آلمانی ها تمایل زیادی برای تفریح در بیرون ندارند، بیرون رفتن های شبانه دیوانه کننده و همچنین روابط دوستانه بسیار نادر است. ضرب المثلی وجود دارد که می گوید؛ آلمانی ها پلیس خودشان هستند و این درست است. اگر شما دوست ندارید که غریبه ها هر لحظه به شما امر و نهی کنند، پس متاسفانه تجربه زندگی در آلمان را سخت خواهید داشت.

 




مزایا و معایب زندگی در آلمان
نوشته شده در شنبه 1 تير 1398
بازدید : 40
نویسنده : admin

اطلاع از مزایا و معایب زندگی در آلمان می تواند یک تجربه زیبا باشد زیرا کیفیت زندگی بسیار بالایی دارد و از بزرگترین اقتصاد در کل اروپا برخوردار است . علاوه بر این ، نرخ بیکاری در آلمان بسیار پایین است و این رقم هر ساله نیز کاهش می یابد که در هیچ جای دنیا سابقه ندارد به همین دلیل هر ساله افراد زیادی به دنبال مهاجرت کاری به آلمان هستند .

 




مشکلات زندگی در آلمان
نوشته شده در شنبه 1 تير 1398
بازدید : 55
نویسنده : admin

مشکلات زندگی در آلمان
مشکلات زندگی در آلمان و راههای مهاجرت به آلمان و همچنین راههای اخذ اقامت آلمان و شرایط گرفتن وکیل مهاجرت به صورت کامل در مقالات مختلف مورد بحث قرار گرفته است. در مورد مشکلات زندگی در آلمان و اخذ اقامت آلمان سوالات فراوانی مطرح شده است. در این نوشتار تلاش می کنیم که مشکلات زندگی در آلمان و سختی های که در راه مهاجرت به آلمان وجود دارد را برای شما شرح دهیم. بخشی از سوالات مهم در مورد مشکلات زندگی در آلمان که توسط وکیل مهاجرتی پاسخ داده خواهد شد را در زیر می توانید مشاهده کنید.

 




معضلات و مشکلات مهاجرت
نوشته شده در شنبه 1 تير 1398
بازدید : 47
نویسنده : admin

این روزها خیلی از دوستانم که همین پنج سال پیش حتی فکر مهاجرت به ذهنشان خطور نکرده بود سراغم می آیند و از من راه و چاه می پرسند و معلوم است که بطور جدی به مهاجرت فکر می کنند. با خودم فکر کردم که این جمع بندی شاید به کار کسانی که این روزها درگیر قضیه ی مهاجرت هستند کمکی کند. هرچند اصولا معتقدم که راهکار دادن در این زمینه انقدرها هم به کار نمیاید و خیلی چیزها هست که واقعا باید شخصا تجربه کنید و در ضمن از مورد به موردی قابل تعمیم نیست چون ادمها متفاوت هستند. این متن خلاصه ای ازنکاتی است که به نظرم کمتر به آن پرداخته شده است. به یاد داشته باشید که مهاجرت تصمیم بزرگی است و زندگی شما را برای همیشه تغییر خواهد داد. برای شما در هر تصمیمی که بگیرید آرزوی بهترین ها را داریم.

It is all about Balance