پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مزایا و معایب زندگی در آلمان
نوشته شده در شنبه 1 تير 1398
بازدید : 40
نویسنده : admin

اطلاع از مزایا و معایب زندگی در آلمان می تواند یک تجربه زیبا باشد زیرا کیفیت زندگی بسیار بالایی دارد و از بزرگترین اقتصاد در کل اروپا برخوردار است . علاوه بر این ، نرخ بیکاری در آلمان بسیار پایین است و این رقم هر ساله نیز کاهش می یابد که در هیچ جای دنیا سابقه ندارد به همین دلیل هر ساله افراد زیادی به دنبال مهاجرت کاری به آلمان هستند .

 




مشکلات زندگی در آلمان
نوشته شده در شنبه 1 تير 1398
بازدید : 55
نویسنده : admin

مشکلات زندگی در آلمان
مشکلات زندگی در آلمان و راههای مهاجرت به آلمان و همچنین راههای اخذ اقامت آلمان و شرایط گرفتن وکیل مهاجرت به صورت کامل در مقالات مختلف مورد بحث قرار گرفته است. در مورد مشکلات زندگی در آلمان و اخذ اقامت آلمان سوالات فراوانی مطرح شده است. در این نوشتار تلاش می کنیم که مشکلات زندگی در آلمان و سختی های که در راه مهاجرت به آلمان وجود دارد را برای شما شرح دهیم. بخشی از سوالات مهم در مورد مشکلات زندگی در آلمان که توسط وکیل مهاجرتی پاسخ داده خواهد شد را در زیر می توانید مشاهده کنید.

 




معضلات و مشکلات مهاجرت
نوشته شده در شنبه 1 تير 1398
بازدید : 47
نویسنده : admin

این روزها خیلی از دوستانم که همین پنج سال پیش حتی فکر مهاجرت به ذهنشان خطور نکرده بود سراغم می آیند و از من راه و چاه می پرسند و معلوم است که بطور جدی به مهاجرت فکر می کنند. با خودم فکر کردم که این جمع بندی شاید به کار کسانی که این روزها درگیر قضیه ی مهاجرت هستند کمکی کند. هرچند اصولا معتقدم که راهکار دادن در این زمینه انقدرها هم به کار نمیاید و خیلی چیزها هست که واقعا باید شخصا تجربه کنید و در ضمن از مورد به موردی قابل تعمیم نیست چون ادمها متفاوت هستند. این متن خلاصه ای ازنکاتی است که به نظرم کمتر به آن پرداخته شده است. به یاد داشته باشید که مهاجرت تصمیم بزرگی است و زندگی شما را برای همیشه تغییر خواهد داد. برای شما در هر تصمیمی که بگیرید آرزوی بهترین ها را داریم.

It is all about Balance

 




به وبلاگ خود خوش امدید
نوشته شده در 0 0
بازدید : 35
نویسنده : admin
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...



صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 8 صفحه بعد