پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چرا اقامت در آلمان را انتخاب کنیم؟
نوشته شده در سه شنبه 18 تير 1398
بازدید : 43
نویسنده : admin

دستکم از نگاه ۲۰ هزار نفر که مورد پرسش قرار گرفته‌اند ،
آلمان از نظر محبوبیت، در صدر ۴۹ کشور پیشرفته دنیا قرار دارد .
این قضاوت در مقایسه با سایر کشورها از نظر دولتی، فرهنگی،
مردم، آموزش‌، گردشگری، سرمایه‌گذاری و مهاجرپذیری انجام شده است.
نتیجه یک نظرسنجی از ۲۰ هزار نفر در کشورهای توسعه‌یافته نشان می‌دهد
که آلمان در دوران‌‌ جنگ و بحران، سنگرگاه امنی به شمار می‌رود.
آمریکا و بریتانیا در رده دوم و سوم قرار دارند .
ثبات سیاسی و استحکام صنعتی و اقتصادی آلمان نیز ملاک داوری بوده است.
بخشی از امتیازات آلمان از نگاه انجمن جهانی پژوهش‌های بازار (GFK)،
به دولت صالح و صادق این کشور باز می‌گردد.




گروه معماری بومرنگ
نوشته شده در سه شنبه 18 تير 1398
بازدید : 23
نویسنده : admin

 

 

با گسترش شهرنشینی و افزایش اسکان در شهرها و رشد شهر نشینی؛ توجه به معیارها و شاخص های شهرسازی و بطبع آن بازسازی داخلی بسیار مورد توجه اکثر قریب به اتفاق مردم قرار گرفته که در این میان نقش شرکت های پیمانکار و متخصص در زمینه بازسازی ساختمان هر روز بیشتر و بیشتر می گردد.

در کشور ما مانند اکثر کشورها در زمینه بازسازی ساختمان شاهد یک نوع پراکندگی تخصصی می باشیم بعنوان مثال کمتر دیده می شود یک کابینت ساز در زمینه کاغذ دیواری دارای تخصص بوده و یا یک شرکت در زمینه مبلمان بتواند در حوزه پرده دارای تخصصی خاصی باشد. 

 

 




مهاجرت تحصیلی به آلمان
نوشته شده در سه شنبه 18 تير 1398
بازدید : 25
نویسنده : admin

مهاجرت تحصیلی به آلمان و شرایط مهاجرت تحصیلی به آلمان  هزینه های مهاجرت تحصیلی به آلمان و مدارک مورد نیاز مهاجرت تحصیلی به آلمان را در این مقاله برای شما متقاضیان عزیز مهاجرت تحصیلی به آلمان را شرح می دهیم تا دید دقیق تری نسبت به این امر داشته باشید. مهاجرت تحصیلی به آلمان از طرق مختلفی انجام می پذیرد که در ادامه آن را شرح میدهیم.




وقت سفارت چیست؟
نوشته شده در سه شنبه 18 تير 1398
بازدید : 25
نویسنده : admin

 

 

برای گرفتن ویزای کشور موردنظر خود باید با افسران ویزای کشور مقصد مصاحبه داشته باشید. این بستگی به کشور مقصد دارد که با افسران ویزا مصاحبه کنید یا این که برای تحویل مدارک و انگشت نگاری به سفارتخانه و یا کارگزاری بروید. به دلیل حجم زیاد درخواست متقاضیان ویزا، سفارت خانه ها و کنسولگری ها، سیستم تعیین وقت سفارت را برای جلوگیری از ازدحام راه اندازی کرده اند.

 




شرط سنی مهاجرت به آلمان
نوشته شده در چهار شنبه 12 تير 1398
بازدید : 33
نویسنده : admin

امروزه افراد در کشور ما در سن و سال های مختلف تصمیم به مهاجرت دارن. بعضی افراد برای مهاجرت یک بازه سنی مشخصی را تعریف می کنن و بعضی های دیگه هم معتقدند که مهاجرت سن و سال نمی شناسه. برخی می گن که ورود به محیط جدید در سنین کمتر، مثلا زیر 18 سال، منطقی نیست و فرد احتمالا نمی تونه زیر بار فشارهای محیط جدید دوام بیاره و برخی دیگه مدعی هستند که هر چه جوانتر، قدرت تطابق با محیط جدید بیشتر.

بنظر می رسه، این موضوع، بویژه برای افرادی که به صورت دانشجویی تصمیم به مهاجرت دارند از ابعاد مختلف اهمیت بالایی داشته باشه. چون این افراد علاوه بر ادامه تحصیل دقدقه های دیگری هم دارند.

اشتغال: همه دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی باید به فکر کار باشند در صورتی که تصمیم به ماندن در کشور مقصد دارند، در چه سن و سالی بهتر کار پیدا می شود. در صورتی که تصمیم به برگشت بگیرند و یا مجبور بر بازگشت به کشور شوند، باید فرصت کافی برای بازسازی شرایط خود را داشته باشند. اینجاست که نقش سن و سال مشخص می شه. مثلا فردی که در سن 33 سالگی قصد ادامه تحصیل در مقطع دکترا داره، تا زمان فارغ التحصیلی احتمالا نزدیک به 40 سال خواهد داشت. در صورت ماندن، می تونه در کشور مقصد شغل مناسبی برای خودش دست و پا کنه؟ اگر به کشور برگرده، برای ورود به بازار کار با مشکل مواجه نمی شه؟




کرکره های برقی همه جانبه برای کیفیت بهتر زندگی
نوشته شده در چهار شنبه 12 تير 1398
بازدید : 50
نویسنده : admin

 

کرکره برقی ها همان درب ها اکترونیکی هستند 
مصرف انرژی کم، راحتی و فضای بیشتر برای طراحی و هزینه های نصب کمتر با کرکره های برقی. کرکره های آلومینیومی سفارشی ما، راه حل ایده آل برای مدرنیزاسیون و یا پروژه جدید ساختمان ها هستند.
کرکره های برقی قصر امن با به حداقل رساندن هزینه های گرما و کاهش هزینه های گرمایش می پردازند. آنها حفاظت جامع و بهبود محیط زیست داخلی، حتی در تابستان ارائه می کنند. این کرکره برقی ها  برای طرح های مختلف و ویژگی های قابل توجه هستند. 




تشریح کامل هفت طریق مهاجرت به انگلستان
نوشته شده در سه شنبه 11 تير 1398
بازدید : 62
نویسنده : admin

شرایط مهاجرت به انگلستان
تشریح کامل هفت طریق مهاجرت به انگلستان در سال و شرح کلیه راههای مهاجرت به انگلستان از طریق پناهندگی ، تحصیلی ، ازدواج ، تولد ، سرمایه گذاری و ثبت شرکت ، کار و … در این نوشتار مورد بررسی قرار گرفته است.

مهاجرت به انگلستان از طریق تحصیل
ویزای تحصیلی انگلستان
ویزای Tier4یا همان ویزای دانشجویی انگلستان که به دو دسته تقسیم میشود:

ویزای Tier4 General

 




تبلیغات و راه های تبلیغاتی
نوشته شده در سه شنبه 11 تير 1398
بازدید : 55
نویسنده : admin

تبلیغات، اقدام به فراخوانی توجه عمومی به یک ایده، خیر یا خدمات از طریق اعلامیه های پرداخت شده توسط یک حامی شناخته شده است. تبلیغات هر گونه ارتباطی است که معمولا بابت آن هزینه پرداخت می شود، و تخصصی برای اطلاع دادن و یا نفوذ به یک یا چند نفراست.
تعریف ساده تر (و مدرن) از تبلیغات می تواند این باشد (  یک پیام ارتباطی که بابتش هزینه پرداخت شده و به منظور اطلاع دادن به مردم در مورد چیزی یا تاثیر گذاشتن بر آنها برای خرید یا چیزی شبیه است).




مزایا و معایب زندگی در آلمان
نوشته شده در شنبه 1 تير 1398
بازدید : 38
نویسنده : admin

بررسی ها نشان می دهد، شرایط زندگی در آلمان به طریقی است که شما در برلین استرس شهرهای بزرگ را مانند لندن، پاریس یا نیویورک پیدا نمی کنید. آرزوها خیلی بیشتر برآورده می شوند. کشور آلمان به کل دارای مقدار زیادی فضای سبز، جنگل ها، دریاچه ها و شبکه ای متراکم از مسیرهای چرخه ای و حمل و نقل عمومی خوب است. برلین پایتخت این کشور نیز حتی دارای سواحل شنی است که در تابستان بسیار محبوب هستند. ترتیب مزایا و معایب زندگی در آلمان می تواند اطلاعات خوبی را برای مهاجرت شما فراهم کند که در این مقاله توسط مشاورین موسسه حقوقی توسعه گران مهر به آن پرداخته ایم.

 




معایب و مشکلات زندگی در آلمان
نوشته شده در شنبه 1 تير 1398
بازدید : 58
نویسنده : admin

آلمانی ها تمایل زیادی برای تفریح در بیرون ندارند، بیرون رفتن های شبانه دیوانه کننده و همچنین روابط دوستانه بسیار نادر است. ضرب المثلی وجود دارد که می گوید؛ آلمانی ها پلیس خودشان هستند و این درست است. اگر شما دوست ندارید که غریبه ها هر لحظه به شما امر و نهی کنند، پس متاسفانه تجربه زندگی در آلمان را سخت خواهید داشت.