پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شرایط مهاجرت به روسیه
نوشته شده در پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 25
نویسنده : admin

زبان رسمی کشور روسیه روسی می باشد. در برخی قسمت های این کشور نیز برخی افراد به زبان ترکی نیز سخن میگویند. در حالی که تعداد کمی از روس زبان ها می توانند به زبان انگلیسی صحبت کنند، اما زبان انگلیسی غالبا در معاملات کسب و کار استفاده می شود، روسیه دارای مناطق مختلف آب و هوایی می باشد، از شرایط هوای قطبی شمالی در سیبری تا آب و هوای معتدل جنوبی متغیر است. این مقاله به بررسی شرایط مهاجرت به روسیه می پردازد.

 




نقش افزونه در سئو کردن سایت جوملا
نوشته شده در پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 16
نویسنده : admin

 

سئو سایت جوملا یا بهینه سازی موتور جستجو چیزی نیست که شما بتوانید آن را یک شبه انجام دهید و به طور معمول خدمات بهینه سازی ممکن است برای شما هزینه بر باشد؛ با این حال، اصولی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا حداقل مطمئن شوید که وب سایت شما در نتایج سرچ گوگل باشد . در اینجا لیستی از بهترین افزونه های جوملا برای اطمینان از بهترین بهینه سازی و سئو  برای حداقل تلاش و کار شما تهیه کرده ایم، اگر برای شما به دست آوردن نتایج عالی رتبه گوگل مهم است  تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا با افزونه های جوملا آشنا شوید.




بهترین کشور برای مهاجرت کاری ایرانیان کدام است؟
نوشته شده در چهار شنبه 26 تير 1398
بازدید : 21
نویسنده : admin

داشتن یک شغل مناسب با درآمد کافی، از خواسته‌های اولیه‌ی اغلب ماست. خواسته‌ای که در عین بدیهی بودن در بسیاری کشورهای جهان تبدیل به یک آرزو می‌شود. خیلی از ما به سودای داشتن یک شغل خوب به دنبال بهترین کشور برای مهاجرت کاری هستیم. شغلی که با مهارت‌ها و قابلیت‌هایمان همخوانی داشته باشد و دستِ‌کم دغدغه‌های مالی‌‌مان را رفع کند.

 

 




محصولات کشاورزی و محصولات زراعی
نوشته شده در چهار شنبه 26 تير 1398
بازدید : 25
نویسنده : admin

 

 

شرکت سینجنتا یکی از کمپانی های پیشرو در بخش کشاورزی است که برای بالا بردن عملکرد گیاهان زراعی، محافظت از محیط زیست، بهبود سلامت و کیفیت زندگی در جوامع مختلف تلاش میکند. از جمله مناطق در حال رشد که شرکت سینجنتا درروند توسعه کشاورزی آن مشارکت دارد، آفریقا و خاورمیانه است.




بازدید : 29
نویسنده : admin

 

نرم افزار حسابداری یک برنامه اساسی است که به سازمان امکان می دهد جریان پول را برای بررسی و حسابرسی داخلی و خارجی ثبت کند. این ابزار اصلی برای ارزیابی سلامت مالی سازمان است و برای برآورده شدن موارد قانونی از طریق چنین ابزارهای مالی اصلی به عنوان سرفصل عمومی، حسابداری قابل پرداخت و دریافتی، سفارش خرید، سهام یا موجودی و صدور صورتحساب است. پیاده سازی مدرن از برنامه به ماژول حقوق و دستمزد، پرداخت الکترونیکی، جدول زمانی و هزینه های دیگر به منظور افزایش جایگاه گسترده در بازار گسترش می یابد.




بازدید : 14
نویسنده : admin

تب مهاجرت به کانادا هر روز داغ‌تر می‌شود و درخواست‌ها برای دریافت ویزای کانادا روندی فزاینده به خود گرفته است. اگرچه این کشور در بسیاری از شاخص‌های رفاه فردی و اجتماعی در زمره بهترین‌های جهان است اما این تلقی که با مهاجرت به کانادا در بهشت برین پای خواهید گذاشت نیز اندکی رویاپردازانه و غیرواقع بینانه می‌نماید. به راستی زندگی در کانادا چگونه است؟ مشکلات مهاجرت به کانادا کدامند و بطور کل مزایا و مشکلات زندگی در کانادا بویژه برای ما ایرانیان چه مواردی را شامل می شوند؟

 




مهاجرت به اتریش
نوشته شده در پنج شنبه 20 تير 1398
بازدید : 27
نویسنده : admin

هر ساله افراد زیادی تمایل دارند برای تحصیل, کار و زندگی وارد کشور اتریش شوند. حال چرا افراد اتریش را برای زندگی انتخب مینمایند؟ مزایای مهاجرت به اتریش چیست؟ در این مقاله سعی شده است شما را با شرایط کار , تحصیل در اتریش و هزینه زندگی در اتریش آشنا نماییم و ببینیم چرا به گفته کارشناسان این کشور بهترین کشور جهان برای زندگی است.

 




برترین تولید کنندگان کود
نوشته شده در پنج شنبه 20 تير 1398
بازدید : 26
نویسنده : admin

 

 

تولیدکنندگان داخلی کود کشاورزی میتوانند با تشکیل اتحادیه و یک بخش بازرگانی منسجم در زمینه واردات مواد اولیه کود به موفقیت بیشتری برسند. از جمله این تولیدکنندگان شرکت بازرگان کالا، پلیکم، باغبان تاک و ساپاهان رویش هستند. یک بخش بازرگانی منسجم میتواند مواد اولیه را از بهترین منابع تامین کند.




قوانین پناهندگی در آلمان سختر می شود
نوشته شده در چهار شنبه 19 تير 1398
بازدید : 30
نویسنده : admin

در قانون جدید پروسه های رسیدگی به درخواست های پناهندگی سریعتر و کوتاه تر شده و در عین حال پس از تصمیم گیری در باره درخواستهای پناهندگی با سرعت بیشتری وارد مراحل اجرایی بعدی خواهند شد.
بعبارتی افرادی که درخواست پناهندگی شان رد شده باشد با سرعت بیشتری از آلمان اخراج شده و افرادی که درخواست پناهندگی شان پذیرفته شده باشد با سرعت بیشتری جذب جامعه میشوند.




کیش جزیره ای برای غواصی و آرامش
نوشته شده در چهار شنبه 19 تير 1398
بازدید : 26
نویسنده : admin

کیش یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری برای مسافران داخلی در کشور ماست . روزانه بیش از چندین پرواز از شهرهای مختلف کشورمان راهی جزیره کیش میشوند و هزاران نفر اقدام به تهیه بلیط کیش برای بازدید از این جزیره زیبا مینمایند  . 
اما چرا این جزیره انقدر طرفدار دارد و این تعداد مسافر برای تهیه بلیط کیش از شهرهای مختلف کشور اقدام مینمایند . پاسخ این پرسش را میتوان در زیباییهای طبیعی و بکر این جزیره جستجو کرد .