پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کولرهای دو تکه یا اسپیلت
نوشته شده در چهار شنبه 2 مرداد 1398
بازدید : 13
نویسنده : admin

کولر گازی

کولر گازی دارای یک کمپرسور می باشد که وظیفه اش بالا بردن دمای بخار ماده سرمازا می باشد و یک بخار کننده که وظیفه اش جذب کردن گرمای هواست و همچنین شامل یک کندانسور و یک مکنده می باشد.

  




مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری و کارآفرینی
نوشته شده در چهار شنبه 2 مرداد 1398
بازدید : 9
نویسنده : admin

۱. مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری و کارآفرینی
در حال حاضر مهاجرت از طریق سرمایه گذاری ، ساده‌ترین راه برای مهاجرت به استرالیاست. برای سرمایه‌گذاری باید ابتدا یک ویزای اقامت ۴ ساله دریافت کنید که تحت عنوان ویزای ۱۸۸ استرالیا شناخته می‌شود. این ویزا بر اساس شرایط و میزان سرمایه شما چند زیرشاخه دارد، اما به‌طور کلی با داشتن حداقل شرایط زیر می‌توانید برای ویزای کارآفرینی که یکی از رایج‌ترین زیرمجموعه‌های ویزای ۱۸۸ است، اقدام کنید:

 




آپارتمان مبله برای اجاره را پیدا کنید!!!
نوشته شده در دو شنبه 31 تير 1398
بازدید : 20
نویسنده : admin

 

با استفاده از وب سایت مبله غرب، پیدا کردن آپارتمان های مبله آسان می شود. شما در کمترین زمان میتوانید آپارتمان مبه مناسب خود را در محدوده مورد نظر خود پیدا کرده و اجاره کنید ، سه عامل بسیار مهم برای اجاره آپارتمان مبله، قیمت، ابعاد و محدوده هستند. خوشبختانه مبله غربیک سایت ساده آپلود کننده آپارتمان است که بیشتر کار شما را انجام می دهد.




بازدید : 17
نویسنده : admin

مهاجرت به خارج از کشور یکی از مهم‌ترین نقل‌مکان‌هایی است که ممکن است در زندگی کسی اتفاق بیفتد. مهاجرت می‌تواند کاری چالش‌برانگیز و پُر از تشریفات اداری و کاغذبازی باشد، اما با رعایت بعضی نکات مهم می‌توانید آن را به تجربه‌ای ارزشمند و عالی تبدیل کنید. خواه مهاجرت اجباری باشد یا تصمیم شخصی، خواه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری باشد یا مهاجرت از طریق کار، باید به‌خوبی خودتان را آماده کنید. در صورتی‌که با آمادگی کامل کارهای مربوط به مهاجرت را انجام دهید، این امر برایتان ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر خواهد شد. در این مطلب به بررسی همه نکاتی می‌پردازیم که قبل و بعد از مهاجرت باید بدانید.

 




بازدید : 10
نویسنده : admin

نکات ضروری قبل از مهاجرت به کشورهای خارجی
دل کندن از کشوری که در آن متولد شده ایم و شروع زندگی دوباره و موفق در دیاری غریب کار دشواری است و هر کسی که تصمیم به این کار می گیرد کاملا بر سختی مهاجرت واقف است. اما افرادی که قصد مهاجرت دارند و تصمیمشان راسخ است با چند سوال بزرگ روبه رو می شوند.

پیش از مهاجرت باید چه نکاتی را در نظر داشته باشیم؟

آیا اصلا مهاجرت برای ما مناسب است یا خیر؟

 




قطعات ماشین (واترپمپ)
نوشته شده در شنبه 29 تير 1398
بازدید : 13
نویسنده : admin
  •  

واترپمپ وسیله ای مهم در پیشرانه خودرو است که وظیفه آن به گردش درآوردن یا پمپاژ آب و ضد یخ درون موتور میباشد.این قطعه با پمپاژ کردن آب به اطراف سیلندرها و خود موتور، گرمای تولیدشده از آنها را میگیرد.

این آب دوباره به رادیاتور برمیگردد.پره های موجود در این قطعه آب را در درون موتور به گردش در می آورد و جایگاه آن در کنار سیلندرها و تسمه تایم قرار دارد.

 




راحت ترین کشور برای مهاجرت (بررسی شرایط ۲۰۱۹
نوشته شده در پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 14
نویسنده : admin

راحت ترین کشور برای مهاجرت کدام است؟
اگر به دنبال پیدا کردن راحت ترین کشور برای مهاجرت هستید، این مطلب را از دست ندهید.

با خواندن این مطلب، به سادگی می توانید تشخیص بدهید که راحت ترین کشور برای مهاجرت با توجه به شرایط شما کدام است.

در بخش های مختلف این مطلب با هم عوامل مختلفی مانند شرایط لازم، مدارک مورد نیاز، فرآیند انجام، هزینه لازم برای مهاجرت را برای پیدا کردن بهترین کشور برای مهاجرت و کار بررسی خواهیم کرد.

 




دکوراسیون محیط اداری
نوشته شده در پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 18
نویسنده : admin

 

اداره و شرکت جایی است که افراد در آنجا برای به دست آوردن سود بیشتر و خدمت به جامعه وقت زیادی را صرف میکنند، بنابراین مثل خانه دوم برای آنها میماند. دکوراسیون محیط اداری به عنوان نمای کلی کار شما اهمیت بسیار زیادی دارد. بسیاری از شرکت ها و اداره ها از دکوراسیونی با جذبه تجاری استفاده میکنند که همان راحتی خانه را دارد.




قوانین مهاجرت
نوشته شده در پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 26
نویسنده : admin

علل مهاجرت
باید بین عواملی همچون عوامل رانده شدن و عوامل جذب و کشش تفاوت قائل شد. راندن و رانده شدن در مرحله اول به انگیزه فرد برای مهاجرت از کشوری به کشور دیگر می باشد. مهاجرت ممکن است به دلیل یکی از مواردی مانند تحصیلی، ورزش، اقتصاد، کار و …. باشد. یکی دیگر از علل مهاجرت فرار از فقر و بیکاری است که یکی از عوامل رانده شدن محسوب می شود.

 




تعرفه هاي انجام سئو
نوشته شده در پنج شنبه 27 تير 1398
بازدید : 45
نویسنده : admin

 

بهينه سازي موتور جستجو (SEO) فرايند افزايش کيفيت و کميت ترافيک وب سايت با افزايش ديد وب سايت يا صفحه وب به کاربران يک موتور جستجوي وب است.

سئو بهبود نتايج بدون پرداخت (به عنوان "طبيعي" يا "نتايج ارگانيک" شناخته مي شود) و خريد پرداخت شده را رد مي کند.

جستجوگرها مي توانند انواع مختلف جستجو را جستجو کنند، از جمله جستجوي تصوير، جستجوي ويدئويي، جستجوي دانشگاهي، جستجوي اخبار و موتورهاي جستجوي عمودي خاص صنعت.